Четвер
16.05.2024
19:06
Вітаю Вас Гость
RSS
 
"Освіта - скарб; праця - ключ до нього". П. Буаст
Головна Реєстрація Вхід
Наша біографія »
Меню сайту

Новини сайту
Сьогодні нові матеріали відсутні :(

Опитування
Які знання на Вашу думку дає Бакшанський НВК?
Всього відповідей: 56

Ми в ВК :)

Історія школи

  

       

Нашу школу почали будувати в 1935 році. Коли був закінчений перший поверх в 1936 році, тут почали навчатися учні старших класів. Повністю школа була закінчена в 1938 році. Перший випуск відбувся в 1939 році. Випускником цього класу був і наш колишній вчитель математики, ветеран війни і праці Погорецький Василь Філатович. До війни в школі навчались 500 учнів з 9-и сіл і навчали їх 30 вчителів. Першим директором школи був Самійленко П.Я.

   Під час війни навчалися тільки діти 1-4 класів. Вчили математики, мови і закону Божому. Коли ворог відступав, хтось із них облив керосином підлогу поблизу фізкабінету, щоб спалити школу. Але директор школи Лікарчук Сергій Назарович помітив пожежу і з допомогою своєї сім’ї врятував її.
Після війни навчалося 696 учнів, старшокласники 8-10 класів навчались платно, платили 150 крб.
За період роботи школи з 1938 по 2003 рік середню освіту тут здобули більше 2000 учнів, а неповну середню близько 900.
  На 01.12.2003 рік в школі навчалось 172 учні, працювало 20 вчителів та бібліотекар, 6 чоловік обслуговуючого персоналу.
  На 01.04.2005 рік в школі навчалося 156 учнів, їх навчали 16 вчителів, бібліотекар і 10 чоловік обслуговуючого персоналу.
На 01.05.2008 рік навчається в школі 116 учнів. Працює 15 вчителів, 1 бібліотекар, техперсоналу – 11; чоловіків серед вчителів – 4, жінок – 11.
  Вчителів вищої категорії – 6; І-категорії – 2; ІІ-категорії – 2; спеціалістів – 3; звання «старший вчитель» має 1 вчитель.
В 2008 році школі виповнилося 70 років.
Будівництво нової загальноосвітньої школи в с. Бакша було розпочато у 1988 році.
Замовником будівництва на той час був колгосп «Росія».
Відкриття нової школи відбулося 1 вересня 2009 року. Почесними гостями на цьому святі були: голова обласної державної адміністрації М.Д.Сердюк, голова обласної ради М.Л.Скорик, начальник управління освіти і наукової діяльності облдержадміністрації Д.М.Демченко. За розпорядженням Савранської райдержадміністрації за №384/А 2009 від 4 вересня 2009 року Бакшанська ЗОШ І-ІІІ ступенів реорганізована у Бакшанський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» з 1 жовтня 2009 року.
В закладі на 01.09.2012р. працюють 21 педагогічний працівник, навчаються 138 учнів та 20 вихованців дошкільного закладу.









Про навчально -  виховний комплекс

Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна.
Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть дерева.
Якщо ви мислите на сто років уперед – виховуйте
Людину.
Народна мудрість


 Наш колектив Бакшанського НВК  сіє зерна (дошкільний заклад), доглядає сад (початкові класи – паросток, 5 – 9 клас – суцвіття квітів) і виховує людину ( 10 – 11 клас – плід, « Особистість»). Тому було прийнято рішення назвати НВК « Сад».
Дитина , наче паросток тендітний,
 Свої долоньки сонцю простяга.
І тягнеться увесь росточок плідний,
 Йому потрібні догляд і душа.
  Ми розуміємо, завдання вчителя складне
Йому майбутнє на землі вершить.
Отож, плекаємо сад, бо він не дасть врожаю,
Як добре не подбає садівник!

Місію, ідею нашого навчального закладу відображають слова, які назавжди буде втілено в девіз НВК: «З малої зернини до компетентної людини».
НВК має назву « САД»:
С – самовдосконалення
А – активність
Д – духовність


І  як навчальний заклад має Герб: 

   Основними символами герба є книга ,паросток та плід, зображені в центрі: «Всі ми з одної зернини, вчимося та навчаємо, живемо та ростемо; чим багатша школа талантами вчителів та учнів, тим пишніші квіти і плоди.                               
    Прапор НВК являє собою прямокутник з двома кольорами, що символізують життя: зелений – розвиток (вони – молода поросль, яка набере силу протягом навчання ); жовтий – зрілість. Прапор є обов’язковим атрибутом урочистих подій шкільного життя.
  Гімн НВК символізує прагнення вихованців, учнів , вихователів і вчителів об’єднані заради майбутнього. Він обов’язковий  для виконання під час урочистостей після Гімну України (автор слів – педагог – організатор Капкан А.М.)
   Підготовка компетентного випускника – головний результат освітньої діяльності НВК, критерій ефективності життєдіяльності НВК, його впливу на соціальне життя.
  У школі накопичено певний досвід реалізації моделі системи самореалізації особистості випускника.  Пріоритетним у цій моделі є визначення того, якою мірою кожний випускник реалізував свої природні нахили та здібності.
  Виходячи з науково – методичної проблеми райметодкабінету: «Компетентнісний  підхід до сучасного освітнього процесу», у 2011/2012 н.р. педагогічний колектив розпочав роботу над науково – методичною проблемою : «Розвиток  життєвої компетентності  дитини  від дошкільного   віку  до професійного  вибору  в  умовах  особистісно  зорієнтованого навчання  та  виховання».
Адміністрація глибоко й усебічно проаналізувала роботу школи за попередні роки, виявила проблеми й недоліки. Для розв’язання цих проблем було проведено опитування серед учнів школи , вчителів, батьків  щодо напрямів підвищення результативності навчально – виховного процесу.
Цікавим є те, що всі з опитуваних прийшли до одної думки  -  нашому НВК  бути «Школою розвитку» і працюючи над проблемою реалізувати її створення.
  Анкетування педагогічного колективу засвідчило готовність його до реалізації науково – методичної проблеми. Невипадково кредо педагогічного колективу школи – «Від творчого директора через творчого вчителя до творчого вихованця». Адже особистості зростають лише у творчості.
  Форми роботи для розв’язання проблеми школи:
•    Засідання методичної ради школи;
•    Засідання предметних методичних об’єднань;
•    розгляд матеріалів на педагогічній раді;
•    створення й робота творчих груп;
•    атестація вчителів;
•    робота з молодими вчителями;
•    висвітлення творчих напрацювань та знахідок на шпальтах фахових видань.
  Реалізацію компетентнісно зорієнтованого підходу в навчальному процесі здійснюємо, перш за все, через робочий навчальний план.
 За рахунок варіативної частини введені спеціальні курси, факультативи, курси за вибором, представлені з урахуванням пріоритетів НВК, актуальних освітніх тенденцій. До плану внесені такі спеціальні курси й факультативи, як «Європейські студії», економічна та соціальна географія Одеської області, фізична географія, каліграфія, основи споживчих знань, « Майбутнє мого краю», факультатив з математики, факультатив з профілактики ВІЛ, досліджуючи гуманітарне право, основи інформатики.
  Навчально-виховний процес повністю забезпечено фахівцями, які мають спеціальну освіту й володіють державною мовою. Велику увагу адміністрація школи приділяє якісному добору й розподілу кадрів, ураховуючи фахові, психологічні, вікові критерії.
  Проблема «Розвиток  життєвої компетентності  дитини  від дошкільного   віку  до професійного  вибору  в  умовах  особистісно  зорієнтованого навчання  та  виховання» призвела до вироблення специфічної структури виховної роботи.
 За структурою виховну роботу  поділяємо на чотири ланки:
-    виховна робота адміністрації;
-    робота по соціальному захисту дітей;
-    робота класних керівників;
-    робота вчителів і керівників гуртків.
 Виховна робота НВК будується також і на традиціях. Це особлива сторінка життя, цілий комплекс заходів, що дають змогу розкрити неповторну індивідуальність кожної дитини; це моральні засади колективу.
Виховання – процес безперервний.
Програма виховної роботи нашого НВК носить назву «Мій край – моя історія жива». Вона складається :
1.    програма  дошкільнят « Зернятко»;
2.    програма  1 і 4 класів  « Родина»
3.    програма для 5 – 8 класів:  « Я – родина – Батьківщина – незалежна Україна».
4.    програми  9 -11 класів: « Я – майбутнє України».
 За рахунок взаємодії в ланці «учні – учителі – батьки» вдається значно розширити потенційні можливості НВК щодо реалізації завдань «Школи розвитку».
 Щорічно учні успішно проходять ЗНО з української мови та літератури, географії, біології,  математики, історії України. Випускники НВК вчаться в мед- і педучилищах, медуніверситетах , педуніверситетах,  юридичній  академії, інших закладах, ефективно застосовують свої знання, здібності, отримують обрані професії і презентують свої можливості на ринку праці.
 Безумовно, створити ідеальну модель неможливо, адже в освіті, як і в суспільстві, виникають зміни і вони вимагають  її коригування. Завдання школи – виховати таку людину, яка б навчилася досягати успіху як в особистому, так і в громадському житті:  випускник повинен змінити на краще своє життя й життя своєї країни – України.
Крок за кроком ми продовжуємо будувати школу нового покоління – Школу розвитку. Школа розвитку – це дитиноцентриська  установа, теплий дім для дітей, у якому кожен без винятку почувається потрібним, бо дитиноцентризм потребує передусім любові до дитини.
        У кожного є доля, є талант,
            І кожен має в серці Божу іскру.
        Ми прагнемо формувати особистість,
        Плекати долю, доброчесну й чисту.



                    Бакшанський навчально-виховний комплекс
 «загальноосвітня школа  І-ІІІступенів  - дошкільний навчальний заклад»  (ясла – сад)


1.Адреса закладу
 вул.Леніна,36  
   село Бакша        
  Савранський район                                                                                                                      
 Одеська область                                                                                                                              
 66230
2.Керівник закладу   
Тарабанчук Петро Теофанович                                                                                                                                                                                                                                                                    
        Контакти     
 0486539180  
3. Історична довідка   
 Бакшанський НВК функціонує з 01.10.2009 року.   
4. Дошкільний навчальний заклад  «Зернятко» розташований в типовій двоповерховій будівлі.
5.Дошкільний заклад знаходиться  в одній будівлі з ЗОШ.
6. Площа примішень -
7. Проектна потужність дошкільного навчального закладу складає 40 місць. Заклад розрахований на 2 групи.                                                                                                        
8.Фактично працює 1 група, в ній 20 дітей.
9.Вивільнені приміщення з метою здійснення повноцінного всебічного освітнього процесу переобладнано  під  спортивну залу ,  ігрову.
Приміщення використовуються не за призначенням із за недостатньої кількості дітей у селі.
10.Заклад працює в постійному режимі.
11.  В музичній залі представлені сучасні технічні засоби навчання: мікрофон, музичний центр, у тому числі і нетрадиційні дитячі музичні інструменти.
     В ДНЗ функціонує спортивна зала, яка обладнана необхідним спортивним інвентарем відповідно до  вимог Базової програми розвитку дошкільників « Я у Світі»: «шведська стінка», мати, обручі, лави, дуги,м’ячі, мішечки з піском для метання, кеглі, та матеріал для нетрадиційних видів оздоровлення дошкільників.
12. Медичний блок складається з трьох кімнат: медична кімната, кабінет щеплень, ізолятор. Наявність медикаментів відповідає  переліку надання першої медичної допомоги.  Забезпечений проточною холодною  водою, є маячний кварц «Маяк» для дезінфекції приміщення.  Ізолятор розрахований для утримання трьох дітей.
13.    Навчально-матеріальне  забезпечення методичного кабінету відповідає Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», затвердженого наказом МОН від 11.09.02 №509, типовому переліку обов'язкового обладнання навчально-наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах», СанПіН №3231-85 влаштування і утримання дитячих дошкільних закладів.
14. Кабінет практичного психолога відсутній .
15.Харчоблок забезпечений необхідним технологічним обладнанням, витяжною вентиляцією.
16. Пральня забезпечена необхідним обладнанням.
17. Водопостачання  та каналізація централізовані.
18.  Тип опалення централізоване.
19. Наявний внутрішній туалет.
20. Тип покрівлі
21. Ігровий майданчик розміщений неподалік входу в приміщення.
22. Територія закладу має огорожу по всьому периметру.
23.  Кадрове забезпечення
На виконання Закону України «Про дошкільну освіту» в ДНЗ працюють педагоги, які мають відповідну неповну вищу освіту та вищу освіту. Дошкільний заклад укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом згідно штатного розпису.
У закладі функціонує 1 група, виховується 20 дітей, працює 5 працівників, у тому числі педагогів -  3.
Якісний склад
Спеціаліст:  першої кваліфікаційної категорії – 1 особа; кваліфікаційної категорії спеціаліст – 2 особи.
24. В Бакшанському НВК  є комп’ютерний клас і  в ньому мають змогу працювати діти та педпрацівники. А також ноутбук.
Сайт НВК    baksha-nvk.at.ua
Доступ до мереж і- Інтернет   через   Модем .
25. Пріоритетний напрямок у роботі з дітьми.
Проблема ДНЗ: «Розвиток  життєвої компетентності  дитини  від ясельного віку  до випускника в умовах особистісно  зорієнтованого навчання  та  виховання».
Методи та напрямки педагогічної діяльності ДНЗ:
 - Формування  життєвої компетентності дошкільнят.
- Забезпечення особистісного зростання кожної дитини.
- Єдність розвивальних, виховних та  навчальних завдань.
- Моніторинг якості дошкільної освіти.
- Формування у дітей та їхніх батьків культури здорового способу життя.
- Модернізація змісту роботи з родинами, оновлення стратегій і тактики взаємодії.
- Розвиток креативних здібностей дітей.
- Впровадження сучасних освітніх технологій.
 Дошкільний заклад - справжній рідний дім для малюка. Кожна дитина - наша дитина. Ми допомагаємо задоволенню природних запитів дитини, занурюємо її в атмасферу прихильного ставлення до людей, творчого сприймання довкілля. Дотримуємось принципу  повноцінної співпраці із сімьєю  кожної дитини.
 Колектив працює за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" - програмою, яка дивиться у майбутнє.
      Мета педагогічного колективу -  створення оптимальних умов для перебування дітей в закладі. Ми любимо дитину, створюємо умови для її саморозвитку, формування життєвої компетентності, цінних орієнтирів, навичок здорового способу життя, відкритого ставлення до людей навколо.
    Рецепт нашого успіху - сформована команда однодумців, яка знає, чого вона хоче і яким шляхом досягти успіху.
     2012/2013 році вивчається досвід роботи виховательки Падаховської Оксани Михайлівни.

26. Досягнення педагогічних працівників ( Падаховської О.М.):
1 грамота -  районного відділу освіти;
1 грамота – обласного відділу освіти.

27. Партнерські відносини із закладами інших регіонів області, країни відсутні, але плануються.




Вхід


Пошук


Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


Міні-чат