Четвер
16.05.2024
13:59
Вітаю Вас Гость
RSS
 
"Освіта - скарб; праця - ключ до нього". П. Буаст
Головна Реєстрація Вхід
Плани, заходи »
Меню сайту

Новини сайту
Сьогодні нові матеріали відсутні :(

Опитування
Які знання на Вашу думку дає Бакшанський НВК?
Всього відповідей: 56

Ми в ВК :)

Правила управлінської культури

1.Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.

2.Не бійся, що вносиш ідеї прості,з «банку ідей» відбери «золоті».

3.Ідею іншого критикувати не маєш права, покритикуєш-не буде ідей.

4.Димку викладає чітко,якщо потрібно-повторити.

5.Часу не марнує-пропозиції внось  коротко і ясно.

6.Добре зрозумієш-краще зробиш.

7.Погодився легко –не означає ,що сприйняв глибоко.

8.Не думай, що в чомусь вищий від друзів, не веди себе зверхньо.

9.Довіру треба розуміти так: так все перевіряється ділом,дружбою і турботою.

10.Перш ніж прийняти рішення, навчись бездоганно виконувати рішення інших .

11. Не соромно помилятись. Соромно не вміти і не бажати виправитись. Всяку справу увінчує результат .

12. Зауваження беруться до уваги,а пропозиції виконуються.

13.Твори, фантазій сміливіше – шукай шляхи виконання рішень.

14. Не відкладаю на завтра вирішення такого питання,яке можна вирішити сьогодні.

14.Не відкладаю на завтра вирішення такого питання, яке можна вирішити сьогодні.

 

 

 

 

 

 

 

КЛУБ «СТАРШОКЛАСНИК» «ГРОНО»                                                                                                                                              Клуб «Старшокласник» - самостійна шкільна організація, яка об´єднує творчих   учнів і створена для всебічного розвитку і виховання школярів.

Клуб недержавна, неполітична організація, яка не залежить в своїй діяльності від політичних партій і рухів.                                                                 

Ніхто, крім членів клубу не має права використовувати його назву та символіку.                                

ПРАВИЛА ТА ОБОВЯЗКИ ЧЛЕНІВ КЛУБУ.

1.Вступ до клубу відбувається добровільно в індивідуальному порядку за особистим зарученням одного з членів клубу.

2.Всі члени клубу мають рівні права.

3.Всі члени клубу мають право висловлювати свою особисту думку з приводу діяльності клубу та будь-якого з членів клубу.

4.Клубними зобов´язані виконувати Статут і діяти в інтересах клубу.

5.Клубними повинні виконувати рішення, прийняті на засіданнях клубу.

6.Члени клубу повинні не допускати дій, які надають клубу будь-якої шкоди.

7.Члени клубу можуть визначати пільги для тих, учнів, які протягом довгого часу є його членами.

8.Клуб «Старшокласник» «Гроно» - добровільне об´єднання учнів, метою якого є формування у дітей почуттям господаря школи, вміння.

9.Учні зобов´язані активно займатися творчою діяльністю та іншими видами самоврядування.

10. Членство зберігається за  членами клубу, які тимчасово не беруть участь в роботі клубу.

СТАТУТ

КЛУБА « СТАРШОКЛАСНИК» « ГРОНО».

Клуб « Гроно» - добровільне обєднання учнів, метою якого є

формування в дітей почуття господаря школи ,творчогоспівробітництва на принципах партнерства, гласності, демократизму.

-Символом клубу «гроно» є емблема у вигляді плоду на фоні відкритої книги яку підтримують руки.

- Клуб пропогує дружні взаємини та співпрацює з шкільним парламентом, учителями,  батьками.

- Управління  клубом здійснює рада клубу на чолі з головою який оберається один раз на два роки загальними зборами членів клубу.

ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ КЛУБА « СТАРШОКЛАСНИК» «ГРОНО».

Клуб має на меті спільну діяльні сить дітей та дорослих щодореалізації разом вироблених цілей і завдань, становлення самостійності і забезпечення самореалізації дитини як індивідума в соціокультурному просторі.

 Програма клуба передбачає формування в учнів культури життєвого самовизначення і міжособистісного спілкування. Для цього належна увага приділяється самоврядуванню в роботі клубу, а також додатковій освіті учнів: заняття в різноманітних секціях,  літературних, спортивних, історичних та музичних гуртках.

 Програма клубу «Старшокласник» складається з трьох розділів, які мають свої програми.

Розділ ІІІ «Я – особистість» (11 клас)

Розділ ІІ «Створи себе сам» (10 клас)

Розділ І «Моє здоров’я – у моїх руках» ( 9 клас)

Основні завдання цих розділів є:

-          Формувати громадянсько-патріотичну свідомість; розвивати почуття причетності до долі Вітчизни, формувати моральну позицію.

-          Розвивати пізнавальні інтереси, сприяти творчій активності учнів;

-          Підтримувати прагнення до здорового способу життя;

-          Виховувати самостійність через морально-психічний клімат;

-          Сприяти соціалізації у членів клубу.

 

Розділ І «моє  здоров-я у моїх руках»

Основна мета. Залучити учнів до здорового способу життя. Сприяти вихованню свідомого ставлення до зміцнення свого здоров-я.                                                                             Основні завдання:                                                                                                                                                                              - Формування свідомої мотивації до здорового способу життя та  відповідального відношення до свого здоров-я

-Виховання потреби у регулярних заняттях фізичної  культури

-Формування потреби слідкувати за станом свого здоровя та турбуватися про безпеку власного життя.     

Основні форми реалізації                                                                                                                           1. Загальношкільні справи.

2. Тематичні дні.

3. Конкурси.

4. Зустрічі.

5. Години спілкування.

Основні види діяльності

1.        Загальношкільні справи.

-          Козацькі справи

-          Тиждень  ОБЖ  

-          Тиждень фізкультури

-          2. Тематичні дні

-          Всесвітній день боротьби зі СНІДОМ

-          3. Конкурси:

-          4. Зустрічі 

-          Лікарем

-     психологом

5.Години спілкування:

- «Статеве життя: за і проти?»

- «Здоровий спосіб життя в чому він де він?»

- «Сексуальність  і ставлення до неї»

- «Міфи факти про ВІЛ-СНІД»

- «Власне здоровя власних руках»

- «Вплив наркотичних речовин на людину»

- «Алкоголь-ворог здоров’я»

- «Нікотин і підліток»

Розділ ІІ «Створи себе сам»

Основна мета.

«Краща у світі мета-стати хорошою людиною!»

Основні завдання:

-         Утвердження принципі загальнолюдської моралі, справедливості, патріотизму, працелюбності;

-         Формування усвідомого, дієвого ставлення до засвоєння загальнолюдських цінностей;

-         Розвиток доброзичливого ставлення до старих, хворих, знедолених, розуміння недоторканності особи;

Основні форми реалізації

1.Загальношкільні заходи

2.Конкурси

3.Години спілкування

 

Основні види діяльності

1.Загальношкільні заходи:

- День самоврядування

- Олімпіади

 -МАН

- Школа літерів

2. Конкурси:

- «Таланти твої, Україно»

- «Щедрість рідної землі»

- «Авторського вірша»

- Спортивні змагання.

3. Години спілкування:

- «Мої моральні цінності»

- «Повага до людей є повагою до самого себе»

- «Самоповага і самооцінка»

- «Доброта душі людської»

- «Голодомор і моє село».

 

Розділ ІІІ «Я особливість»

Основна мета.

Формувати потребу у самовизначенні, оцінити свої здібностей,

 можливостей, визначення сенсу життя та місця в ньому.

Основні завдання

-          виховувати особистість у контексті народної духовності;

-          формувати правову та національну свідомість;

Основні види діяльності

1.        Загальношкільні заходи:

- День самоврядування

- Олімпіади

 -МАН

- Школа літерів

2. Конкурси:

- «Таланти твої, Україно»

- «Щедрість рідної землі»

- «Авторського вірша»

- Спортивні змагання.

3. Години спілкування:

- «Мої моральні цінності»

- «Повага до людей є повагою до самого себе»

- «Самоповага і самооцінка»

- «Доброта душі людської»

- «Голодомор і моє село».

Розділ ІІІ «Я особливість»

Основна мета.

Формувати потребу у самовизначенні, оцінити свої здібностей,

 можливостей, визначення сенсу життя та місця в ньому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід


Пошук


Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


Міні-чат